Het is ons doel om het bestellen van bloemen via Bloemetje Bezorgen voor jou zo simpel en eenvoudig mogelijk te maken. Toch kan het zo zijn dat je nog wat vragen hebt. We zijn per e-mail en telefonisch goed te bereiken, maar we hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen hier op een rijtje gezet.
Heb je een vraag over je bestelling? Ga dan naar de pagina met onze bloemisten. Klik op de bloemist waar je besteld hebt om de contactgegevens te bekijken.
De bloemen worden bezorgd door de bezorgers van onze lokale bloemisten. Zij zorgen dat de bloemen veilig op de aangegeven locatie komen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast garanderen wij een zeven dagen vers garantie. Dit houdt in dat je, mocht er iets met het boeket aan de hand zijn binnen die periode, bij ons terug kunt komen. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Deze door ons extra aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
De privacy van onze bezoekers staat voorop bij Bloemetje Bezorgen. Daarom gaan wij zorgvuldig om met de gegevens die we nodig hebben om de bestelling in orde te maken. Meer hierover vind je in ons privacybeleid.
Ja, als je dit doet voor 13 uur, dan worden de bloemen dezelfde middag nog bezorgd.
Bezorgen van bloemen is bij Bloemetje Bezorgen niet gratis. In principe zijn die bezorgkosten 5,95. In sommige gebieden in Nederland zijn de bezorgkosten hoger (6,95, 7,50, 7,95, 8,95 of 9,95), omdat de bloemist in dat geval extra kosten moet maken om op die postcode te bezorgen. We vragen hiervoor je begrip. In alle gevallen staan ook de bezorgkosten duidelijk aangegeven, voordat je de bestelling hebt afgerond.
We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat het boeket op de juiste dag te bezorgen. Mocht dit nou toch niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan gaan we er alles aan doen om het op te lossen.
Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit dan het beste aangeven in het vakje opmerkingen. Dan houden wij er rekening mee.
Dat is zeker mogelijk. Je kunt, wanneer je het boeket hebt gevonden dat je wilt bestellen, klikken op ‘ja’ bij de vraag ‘Wil je een persoonlijke boodschap toevoegen?’ In het lege veld wat vervolgens verschijnt, kun je jouw boodschap toevoegen.
Ja, alle genoemde prijzen vermeldt op deze website zijn inclusief BTW.
Via IDEAL, SOFORT Banking, BanContact, CreditCard, Apple Pay en achteraf met Klarna. Er bestaat ook de mogelijkheid om achteraf op factuur te betalen. Neem hiervoor contact met ons op per telefoon of per e-mail.
Ja, dat is mogelijk. Neem in dat geval contact met ons op per e-mail door te reageren op de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Dan nemen wij contact met je op.
We zouden het jammer vinden als je besluit om niet voor onze mooie bloemen te gaan, maar annuleren is mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op, telefonisch of per e-mail.
Bloemen kunnen niet geretourneerd worden, die vallen buiten het herroepingsrecht. Onze overige goederen vallen hier wel onder. Meer over retourneren en het herroepingsrecht vind je via deze link.